2010-11-10
22:00:15

2010-11-10

Dagen har flytit på ganska mysigt. Lämnade Alice på dagis vid halv tio. Hem och städa lite, fylla i saker på CSN, plugga lite och sen tillbringa två timmar i sängen med greg house´s underbara sarkasm.
Passade på att ta en dusch innan Jolle kom hem vid två.
Dukade till middagen, skönt.
Hämtade Alice på dagis vid halv fyra, sen hem och laga i ordning middagen. Det blev rester från gårdagen och gott satan. Vi hade så mycket så min ena svåger kom förbi och åt middag med oss.
Jag, Alice och Jolle myste vid tvn efter Chrille gått, med tända ljus, barnprogram, chokladbollar och te/kaffe/oboy.
Alice somnade vid kvart över sju och jag och Jolle har därefter nördat vid varsin dator fram till nu. Det är så skönt med lite ensamtid, men snart ska vi väl mysa ner oss i sängen så det inte blir allt för sent.
I morgon får jag finbesök av Emelie och hennes snart två-veckorgamla dotter Oliwia <3
Sen i morgonkväll så kommer Natha över och ska rota i min garderob för att se om hon hittar något fint tills på fredag då hon ska ut.
Nu ska jag försöka lägga över lite bilder igen, gick inte så bra igår.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: