2010-11-15
15:25:38

Dagen. Så långt den har kommit.

Idag vaknade vi vid halv åtta. Väldigt skönt måste jag medge.
Dock inte lika roligt för min man för hans tåg gick vid sju. Så han blev hemma idag och var jättesnäll för han ville lämna Alice på dagis.
Jag åt lite frukost när dom hade trallat iväg och när han kom tillbaka så satt vi och pratade lite och sen sov jag.
Jag skulle bara sova till tolv tänkte jag, men det råkade bli till halv tre. Ooops.
Inge skada skedd tydligen för när jag loggar in på skolans hemsida så visar det sig att dom har problem med sin server så jag kommer inte in på mina studiesidor. Jävla NTI. Fast annars är dom ganska bra.
Så det blev lite spring ner till tvättstugan och snart ska jag gå och hämta Alice. <3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: