2010-11-15
00:08:50

23:54

Jag gick och la mig. Kunde inte somna. Gick till macken och köpte mjölk så jag kan dricka te. Woho.

Idag (snart igår) vaknade jag och Alice vid halv sex. Trött tusan för jag somnade jättesent i går. Eller tidigt i morse som man också kan uttrycka det. Halv tre.
Upp och mysa ner sig i soffan med lillan framför I drömmarnas trädgård och Makapaka. Alice favoritprogram.
Jag slumrar till i soffan men vaknar till och från. Vi kliver upp för att klä på oss vid nio ungefär. Springer ner till tvättstugan och slänger in en tvätt.
Väcker min man vid halv elva ungefär och gjorde i ordning frukost åt mina älsklingar. Ja och mig förstås x)
Vid halv ett springer Jolle iväg till gymmet och jag och Alice bakar en kaka till Erik (styvpappa).
Hoppar in i duschen (badbalja för Alice) och springer ner för att fixa det sista i tvättstugan medans kakan står i ugnen. Den blir klar tio i två.
Klär på oss, packar ner kakan och sen bär det iväg till mamma för att fira Erik på fars dag <3.
Mamma och Erik har bakat världens godaste tårta som står framdukad när vi kommer. Plockar fram min kaka och vi sätter oss och fikar medans vi väntar på att Jolle ska komma från gymmet. Han kommer vid tre och får sig fika han också.
Vid fem drygt så serveras den godaste maten ever. I alla fall för en norrlänning som mig.
Älgstek, potatis, skysås, kokta morötter och massa annat gott <3<3.
Bus och skratt i mängder innan vi beger oss hem vid sju med en trött lilltjej.
Får Alice i säng och vid kvart i nio hamnar jag också i sängen trött som en gris.
Sen kunde inte jag sova. Alls.
Jolle och jag låg och fnittrade och småpratade som 14-åringar och tillslut klev jag upp.
Sprang iväg till macken så vi får någon frukost i morgon och nu sitter jag här.
Håller på laddar ner några säsonger med House, dricker te och är allmänt tönt.
Postat av: keela

fin header :)

2010-11-15 | 13:49:14
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: annelie

Tack så mycket! :D

2010-11-15 | 14:30:34
URL: http://barbiiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: