2010-11-22
22:00:28

Dagen

Somnade för sent och vaknade för tidigt. Trött som en gnu, men vad gör man x)

Idag så vaknade jag före Alice. Pysslade runt lite och gjode mig själv i ordning inför dagen. Sen vid halv åtta så kröp jag ner i sängen och väckte min lilla älskling. Hon var alldeles nyvaken och trött men hon är sååå mysig då. Frukost och sen så låg vi och myste fram tills vi skulle gå till dagis vid nio.
Hem igen efter det och plugga lite. Börjar bli lite stressigt nu, men älskar psykologin <3
Sen vart det att ligga och slötitta på House fram tills jag skulle hämta tjejen på dagi.
Hämta henne, förbi affären och sen hem till mamma, då vi skulle laga middag ihop.
Det blev världens godaste lasange. Ledsen att göra er besvikna, men ingen gör så god lasange som min mamma.
Till efterrätt så hade mamma gjort äppelpaj med hemmalagad vaniljssås. Dock så åt jag ingenting av det för middagen hade gjort mig riktigt tjockmätt <3
Alice blev tröttare och tröttare så vi gick ungefär halv åtta därifrån. Kom hem vid kvart i och det blev sängen direkt för Alice. Stackars tjej så övertrött hon var.
Sen så satt jag och älsklingen och drack te och spelade kort. Nu ligger vi i sängen och myser var försig. Han med en bok och jag sitter med datorn ^^ Har även bloggat på min andra blogg lite mer privat, så inte alla dystra och elaka tankar kommer ut här. Haha.
Nu blir det till att försöka sova.
Godnatt folket
Postat av: Malin Nordström

Vad heter din andra blogg då? =)

2010-11-24 | 17:38:16
Postat av: Annelie

Jag har lösenord på den. Om du lovar att inte ge ut det till något så skickar jag ett mail på fb.

2010-11-25 | 03:06:34
Postat av: Malin Nordström

Ja men det är klart att jag inte gör =)

2010-11-25 | 08:01:35
Postat av: Malin Nordström

Klart jag inte ger det till någon =)

2010-11-25 | 08:22:32
Postat av: Natha

Får jag också läsa den? Lovar att inte ge ut lösenordet :)

2010-11-26 | 05:32:33
Postat av: annelie

Jadå ^^

2010-11-27 | 03:53:50
Postat av: R O B I N A :)

Roligt att du vill vara delta i dagens blogg :D Vinnarens publiceras om en stund :D SO keep in touch!



- Hur var din första advent? =D

2010-11-28 | 22:34:49
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: