2010-11-15
23:19:10

23:15 Måndag

Ni får ursäkta att jag aldrig lägger in bilder nuförtiden. Min sladd är dum i huvudet.

Hämtade Alice vid fyra tillsammans med Jolle och gick efter det till affären och handlade lite saker till middagen. Hem igen och lagade i ordning den. Det blev ris, kött och sås. Gott tusan men väldigt mättande.
Busade med Alice fram till kvart i sju ungefär då mamma kom förbi och lämnade lite saker.
La Alice ungefär kvart-tjugo över sju och sen satt jag och mamma och snackade i ca en timme. Följde med henne nästan hela vägen hem. Skulle till affären och handla lite smågott till kvällen.
Har pluggat lite ikväll och sen har det blivit lite House-tittande på datorn <3
Nu ska jag snart sova tror jag. Fast ska nog till köket först och äta lite. Hungrig i magen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: