2010-11-07
22:56:02

Orken fanns visst.

Jag har inte bloggat på väldigt länge nu. Jag har verkligen inte orkat, även fast jag vet att jag faktiskt behöver göra det för att må bra.
Det har hänt ganska mycket sen sist. Jag har haft en underbar helg hos min underbara Ylva http://commanderkeen.webblogg.se och det har varit väldigt mysigt. Vi var på modevisningar och slappade resten av helgen. <3<3
Jag har blivit utsriven från soc äntligen (wäjj wäjj wäjj!) och börjat plugga igen <3
Har festat med massa mysiga människor bl a annat nu i helgen, då fredagkvällen tillbringades med robin-datapata-bobbin och lördagen med min underbara svägerska Emma.

Kommer uppdatera oftare nu. Varje dag om jag orkar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: