2007-06-19
10:10:10

Boring...

Jaha, ledig ledig ledig... Åååååh, vad skönt det är att vara ledig... Eller inte...
Så här rastlös har jag inte varit på VÄLDIGT länge! Nu har sommarlovet varat i 11 dagar, med studentdagen inräknad och jag har TRÅKIGT! Tobbe är på skolan och det enda jag gör är att tvätta och städa, tvätta och städa... Och ibland så stryker jag lite också... Jippy...

Idag så ska jag kanske fika med Tobbes syrra och det ska bli roligt! Lite förändring i vardagen är alltid bra! Ska även handla lite och se till att vi får någon mat i hemmet! Annars så kommer det väl inte hända så otroligt mycket idag... Ska till LIDL idag och kolla bordstabletter medans Tobbe, Johnny och Fredde kollar skyddsutrustning till deras film! Tobbe har sagt att jag ska få ett par bordstabletter om jag är snäll! Och det är jag ju! ^_____^

Nej nu ska jag ner till tvättstugan och hänga upp tvätten som är klar! ^____^

Buh buy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: